bibTeX

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Mar 28 10:12:32 CET 1997

Jaromir Kuben (kuben at scova.vabo.cz) wrote:

>Bibtex je mozne pouzit i bez LaTeXu, ale ten ma v sobe zabudovanou kompletni
>podporu, kterou byste si musel pro jine formaty sam vytvorit (vyber
>z databaze podle citovanych polozek, nacitani stylu pro zpracovani vybranych
>polozek (trideni, oznaceni polozky), jmeno databaze atd.).

Pripojuji se k Jaromirovi co se tyka doporuceni pouzivat BibTeX dohromady
s LaTeXem. Docela by me zajimalo, jestli nekdo pouziva BibTeX bez LaTeXu.

Co ale vim urcite je to, ze mi nejakou dobu trvalo, nez jsem zacal tvorit
svou bibtexovou databazi efektivne. Kazdy ma asi jine pozadavky. Zajimaly
by mne i nazory ostatnich. Zde je ma databaze:

   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/PAPERS/prikryl.bib

Petr

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218