Problem s TeXSpellem

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Mar 21 13:13:43 CET 1997

> Preji dobre odpoledne,
>   narazil jsem na nasledujici problem - v TeXSpellu (instalace CsTeX 95 pod
> DOSem) se nezavadi ceska  klavesnice, ani ovladac obrazovky tak, aby to
> zobrazovalo ceske znaky (pritom v CONFIG.SYS mam display.sys zaveden
> spravne s kodovou strankou 852) - cili nemohu rucne opravovat.
>
> V editoru (pouzivam csed z 5.diskety CSTUGu) pouzivam kodovani PC Latin2,
> jako SPELLOPT mam nastaveno @L. Zkousel jsem tesne pred spustenim programu
> texspell zavest ovladac ceske klavesnice (keyb cz v davce texset.bat),
> [...]

Pokial viem, texspell si nenastavuje sam klavesnicu. V prvom kroku by som sa
o tom presvedcil tak, ze ho spustim na prikazovom riadku DOS-u, ked pred tym
nainstalujem fungujuci ovladac klavesnice. Potom by som to skusil hladat v
tych davkovych suboroch (ci nie je v momente pustenia spellu "odstreleny"
ovladac klavesnice).

Ked Vas tlaci cas, mozete si rychlo pomoct kombinaciou napr: alt135 (male c
s makcenom). Ja pracujem bez ovladacov klavesnice (s fontami pana Olsaka je
to ok), takze iba v texspellu pridam pred pismeno znak ` pre dlzne alebo
znak " pre makcene a ostane mi uz svoj vlastny editor automaticky urobi.

Zdravi
                   ladislav bitto
                   geoflabi at savba.sk