Nove veci a pocestenie

Jaroslav Snajdr snajdr5 at students.zcu.cz
Tue Mar 18 11:26:16 CET 1997

    JH> [2] ak som dobre pochopil pocestenie amstexu a plainu, tak to
    JH>     vyzera tak:
    JH>  - predhodia sa csfonty miesto cmfontov (\input csfonts)
    JH>  - natiahne sa format (\input plain) - \restorefonts vrati cm fonty
    JH>  - zaradia sa kody znakov (\input extcode) - natiahne sa hyphenation
    JH>    pre vsetky jazyky .... a je to.

V LaTeXu se pouziva NFSS, takze s fonty je to tam uplne jinak. Tim se vsak
uzivatel nemusi obtezovat -- v CSLaTeXu je to udelano.

    JH> Co brani podobnemu postupu pre LaTeX? Da sa LaTeX nejak jednoducho
    JH> pocestit s pouzitim ECfontov? Ako?

Po \usepackage{czech} se sazi CS-fonty.
Po \usepackage[T1]{czech} se pouziji EC (popr. DC) fonty.

    JH> Davam prednost informaciam o tom, co treba urobit, pred "toto si
    JH> rozbalte a mozno to pojde", ale dakujem za kazdu radu.

CSLaTeX urcite funguje pod UNIXem, ale kdyz to rozbalite do emTeXu, tak to
mozna pujde :-)

-jns

--
Jaroslav Snajdr                                   http://home.zcu.cz/~snajdr5