Cesky type1

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Mar 14 10:49:26 CET 1997

On Fri, 14 Mar 1997, arnost wrote:

> Dobry den,
> vzhledem k tomu, ze svet zije diskusemi o BSR CM fontex a zda se
>  ze type1 ovladnou TeXovsky svet, (tez je hojne pouzivam), rad bych
> zviril debatu o CS TYPE1 fontex. Takze:
>
> 	1. Nejjednodusi reseni, je pochopitelne pouzit jiz existujici
> 	virtualni fonty s nejakym TYPE1 CM fontem (jak to asi ostatne
> 	dela vetsina z nas)
>
> 	2. Jak navrhoval pan Olsak, kontaktovat se z Basilem
> 	Malyshevem, zda-li by nam take neco neprekonvertoval.

Asi pred rokem jsem pozadal pana Malysheva e-mailem o konverzi CS-fontu do
Type1, ovsem nedostal jsem odpoved. Vysvetlil jsem si to tak, ze jsem na
takove diskuse moc maly pan a vec jsem u pana Malysheva neurgoval. Misto
toho jsem pozadal vybor CSTUGu, aby tuto zalezitost vyridil.  Clenove
vyboru maji podstatne vetsi moznosti nez ja napriklad proto, ze mohou
jednat za organizaci CSTUG a dale se vetsina z nich pravidelne zucastnuje
mezinarodnich setkani TeXistu, takze by nektere veci mohli vyridit i
osobne. Bohuzel, dodnes nemam zadnou odpoved.

Zda se mi, ze pokud ma pan Malyshev nastroje, kterymi prevedl CM fonty do
Type1, nemelo by byt pro nej obtizne udelat totez s CS-fonty. Cekam na
vysledky jednani vyboru CSTUGu v teto veci (uz skoro rok).

Petr Olsak