Kde je vbrun300.dll?

Hans GINZEL Hans at mail.kolej.mff.cuni.cz
Wed Mar 12 16:46:17 CET 1997

> Pro OS/2 existuji nastroje jak komercni od IBM, tak public domain, ktere u
> libovolneho modulu dokazou zjistit, jake dalsi moduly potrebuje "at load
> time" a standardni prikaz "pstat" umi vypsat vsechny DLL, ktere v okamziku
> spusteni tohoto programu libovolny dalsi proces vyuziva (DLL se totiz da
> pripojit i "at run time"). Jiste neco podobneho bude i ve Windows.

Pod Windows existuje Microsoft Info (windows\msapps\msinfo\msinfo.exe
dodavany napr. s Wordem nebo Excelem).
Nebo lze programy spoustet treba z Novellovskeho serveru a usage
monitorem se podivat na otevrene soubory.
Ani jednou z uvedenych cest jsem nenasel zadnou dalsi dll knihovnu,
kterou by bylo potreba pridat.

       Hans GINZEL