Makro pro URL?

Milan Zamazal pdm at fi.muni.cz
Tue Mar 11 11:36:48 CET 1997

>>>>> "PS" == Petr Sojka <sojka at daeron.fi.muni.cz> writes:

    PS: Existuje, hadejte, jak se jmenuje: url.sty

Kdyz uz o tom jde rec, s timto stylem mam nasledujici problem: BibTeX
mi rozsekava radky delsi nez nejakych 79 znaku tak, ze konec radku
zaprocentuje.  Pokud se tak stane v URL, tak se mi procento objevi ve
vyslednem seznamu literatury.  Obesel jsem to korekcnim prikazem .bbl
souboru v editoru, ale nedalo by se to zvladnout rovnou na urovni
(La)TeXu?

Dekuji za jakoukoliv radu.

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic
PGP public key: finger pdm at aisa.fi.muni.cz