Kde je vbrun300.dll?

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Mar 10 17:30:04 CET 1997

Josef Krob napsal:

>Ale je tady jeste jedna otazka. Jste si jisty, ze zminovane dve
>knihovny jsou vsechno, co je treba? Nepouzivaji instalovane programy
>nejakou knihovnu, kterou jste jiz mel ve stroji predtim, ale nekdo
>jiny ji mit nemusi?

Snad se to da overit tak, ze se instalace overi na "panenskych", tj.
prave nainstalovanych Windowsech, cimz mame jistotu, ze v podadresari
SYSTEM je jen mnozina knihoven standardne dodavanych s Win. Opravte
me nekdo, pokud se pletu.

Pravda, muselo by se to asi odzkouset zvlast pro 3.11, NT, 95...
Ted zrovna na to nemam dost casu, ale zda se mi to v zasade
schudne.

S pozdravem
Antonin Strejc

J  Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938
L  Czech Technical University in Prague              Computing Centre
L  Czech Republic                            Zikova 4, 166 35 Praha 6