poradte...

Hans GINZEL Hans at mail.kolej.mff.cuni.cz
Tue Mar 4 10:43:31 CET 1997

Vojta Huser wrote:
>     1.mate prosim nekdo zkusenosti s provozovanim Texu pod w95 ?
Ano, dobre.
>      da se rozchodit ten w95 shell dodavany v cstechu
                                                ^^^^^^^
Da, ale neverim mu, co se tyce environment promennych. Ja mam EMTeXDir
nastaveny v autoexecu.
>     ? zkousel jsem to a nepodarilo se mi to \dots
Pokud mate vsude uvedene plne cesty, tak by to melo chodit. Napr.
prikazovy radek pro preklad TeXem by mel vypadat:
C:\EMTeX\Bin\RSXWin.exe C:\EMTeX\Bin\TeX386.exe /mt17000 &csPlain
soubor.
Vetsina veci je pripravena v baliku TeXWin.zip
Jinak mohu doporucit bohuzel sharewarovy editor TextPad.

>     2. poradte prosim novy option, ktery se ma dopsat do cnf file
>     tiskarny, aby pred pokusem tisknout 2. a dalsi stranky pri tisku
>     zobrazil vyzvu (pro zalozeni papiru) a udelal pausu ...?
>     stary option /aa+ nefunguje
Viz EMTeX\Doc\English\DviDrv.doc  +pause  /oa+

                        Hans GINZEL