Jednotky

Ivo Jancik jancik at vszbr.cz
Mon Mar 3 17:21:50 CET 1997

Dobreho podvecera vsem,
nevite, prosim, nekdo, kde nalezt dokumentaci k programu
gftodvi? V instalaci csTeXu jsem to hledal, lec nenalezl.

Potreboval bych to, protoze mi vyvstal nasledujici problem:
Metafont mi vygeneroval z vlastniho jednoducheho fontiku
soubory .180gf, .2602gf a .tfm. Pustil jsem gftodvi na ten druhy
zmineny a ohlasil chybu -- neco jako `error in TFM pixels'.
(Presnejsi vypis tady bohuzel nemam k dispozici.)
Pritom TeX podle daneho .tfm normalne znak v 180 dpi vysazi
a dviscr zobrazi (po konverzi do .pk).

Predem diky.

-Ivo-