Prechod na dalsiu stranku

Radovan Wiszt Radovan.Wiszt at jfmed.uniba.sk
Mon Mar 31 13:33:14 CEST 1997

		Prajem pekny den,

mam takyy trochu netypickyy problem. Taham data zo suboru .dbf do plain TeXu
podla  popisu v jednom z minulyych Bulletinov. Je to nieco na sposob slovnika.
Zadefinoval som hlavicku strany, kde okrem cisla strany by mal byt napisany aj
poslednyy pojem na stranke. Prpblem je vtom, ze TeX tam da pojem, ktory je az
druhy v poradi na nasledujucej strane. Preto by som rad vedel ake premenne TeX
pouziva pri zistovani konca strany, pripadne ako ho ukecat, aby vypisal
skutocne psledny pojem na stranke a nie az nasledujuci.

	Vdaka za kazdu myslienocku.

		Radovan Wiszt
		2wiszt at doktor.jfmed.uniba.sk