Problemy s tvorbou EPS pod NT4.0

Roman Dedic rdedic at mail.kolej.mff.cuni.cz
Thu Mar 27 20:22:06 CET 1997

	Dobry den !

	Pred nedavnem touto konferenci probehl prispevek v podobnem duchu
pod W95. V NT je to ale asi trochu slozitejsi. I kdyz odstranim nepekne
znaky ze zacatku a konce souboru tak, aby vypadal jako EPS, Aladin
Ghostscript hlasi unrecoverable error 1. Zkousel jsem ruzne drivery pro
ruzne tiskarny, ale situace se opakuje. Je chyba v nich nebo
v Ghostscriptu ? Pod 3.11 mi to chodilo bez problemu, ale ty uz nemam.
	Jde o to, ze program MicroCal Origin (na zpracovani vysledku
mereni) dela konversi do EPS jako tisk na PS tiskarnu. Takovy graf je
potom velmi pekny, ac soubor sam ma jen kolem 50 kB. Cesta pres export
do BMP v rozliseni 300 dpi (to je minimum, ktere jsem ochoten akceptovat)
vede k 10 MB souborum.
	Pokud nekdo znate nejake reseni meho problemu (napr. driver, ktery
by psal jenom cisty PS), prosim napiste. Budu moc vdecny za kazdou pomoc.

	Roman Dedic

	Department of Chemical Physics and Optics
	Faculty of Mathematics and Physics
	Charles University, Prague, Czech Republic

	e-mail:	rdedic at mail.kolej.mff.cuni.cz
	talk: 	roman at abaddon.kolej.mff.cuni.cz
	phone:  (+42 2) 21911306
	mail:	KChFO MFF-UK, Ke Karlovu 3, 121 16 Praha, Czech Republic