Nove skusenosti s novym CSTeXom

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Wed Mar 26 16:55:38 CET 1997

Dnes rano som napisal o mojich skusenostiach s novou instalaciou.
Pomohli mi obidve odpovede od pana Snajdra i pana Olsaka.

Takze skutocne to funguje normalne, ked clovek vie, ako to fungovat ma.

Vyskusal som v LaTeX2e obidve moznosti:

1. \usepackage{slovak}
2. \usepackage[IL2]{fontenc}

aj s volbou 12pt, vsetko fungovalo dobre, hoci pri prvej moznosti vydal
LaTeX nejake hlasky o prechode z OT1 kodovania do IL2, v 2. volbe nevravel
nic.
       LaTeX209 fungoval normalne.

       Zmenilo sa spravanie pri kompilacii documentu LaTeX209 pod LaTeX2e,
tam sa bez volby slovak pri pouziti diakritiky objavili rovnake problemy
(vynechavanie diakritiky) a zrejme sa daju vyriesit volbou slovak.
Vyskusam to, ak by to tak nebolo, este napisem.

   Chcem sa podakovat panovi Olsakovi, ze obnovil DOS verziu CSTeXu na
servri a panovi Snajdrovi za implementaciu CS do LaTeX2e. Sucasna instalacia
je, zda sa jednoduchsia (kedze vsekty subory su na svojom mieste a v
potrebnom tvare) a mozno i o nieco mensia, hoci potrebujeme rovnaky pocet
diskiet.

      Dakujem
                  Jano Busa

P.S. Predsa este 1 otazka na zaver, hoci sa mi zda, ze to tu uz bolo.
Pouzivam CSED a na Pentiu po navrate z neho zamrzam (takmer vzdy).
Ale ak ten isty editor spustim z CSTeXu94 (na tom istom stroji),
tam sa to nestava. Je nejaka zmena v suboroch texset.bat (a pod.)?