HP 6P a CSTeX

Tomas Rezek rezek at monoceros.physics.muni.cz
Tue Mar 25 15:11:24 CET 1997

On Mon, 24 Mar 1997, Spatka Petr wrote:

> Dobry den,
>
> mam k dispozici laserovou tiskarnu HP 6P. Nemam k ni sice manual, ale
> z ruznych ovladacich panelu v MS Windows ovladaci jsem nabyl dojmu, ze
> podporuje rozliseni 600DPI. Pokud ovsem pouziji DOSovou verzi CSTeX (asi
> pred mesicem stazena posleze instalovana verze) a prepnu na tiskarnu
> "Laser 600" tak vytisk je dvakrat vetsi nez ma byt (to jest jako by se
> vygeneroval 600DPI, ale tisk byl jen 300DPI). "Laser 300" funguje bez
> problemu.
>
> Je problem v tom, ze tiskarna je jen 300DPI nebo je problem nekde jinde?

> [...]

Mate pravdu v tom, ze problem je jinde. Ted si presne z hlavy nevzpomenu,
ale tusim, ze se to ta obejit nejakou manipulaci s enviromenty pro path
fontu a mozna jakousi manipulaci s Metafontem. Vim, o jaky problem Vam
jde, setkal jsem se tim u HP LJ 5L.

Ted neprozradime presne reseni, ale behem odpoledne pujdu domu, kde mam
dotycnou instalaci CSTeXu a pak napisu.

S pozdravem,
Tomas Rezek

|                   T  o  m  a  s     R  e  z  e  k                    |
|     Astronomical Institute of Czech Academy of Science, Ondrejov     |
|     Faculty of Science, Masaryk University, Brno, Czech republic     |
|  E-mail: rezek at asu.cas.cz    Web: http://monoceros.muni.cz/~rezek/   |
|  Snail: Tomas Rezek, Astronomicky ustav AV CR, 251 65 Ondrejov, CZ   |