Prosba o pomoc s DOSovym csTeXem

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Mar 20 09:54:51 CET 1997

Vazeni pratele TeXu,

chtel bych v teto diskusni skupine najit dobrovolnika, ktery by mi pomohl
s DOSovym csTeXem. V posledni dobe zcela nestiham tuto cast csTeXu
obhospodarovat. Dnes napriklad jsem si zkopiroval novou variantu emTeXu a
shledal, ze v ni Mattes udelal plno zmen, ktere zpusobi, ze zarazenim
teto varianty stravim zhruba cely vikend. Pritom mi slo jen o to zanest
do DOSoveho csTeXu novou zaplatu LaTeXu a csLaTeXu. Paradoxni je, ze ja sam
to k nicemu nepotrebuji (ani DOS, ani LaTeX).

Uvedu, v cem bych potreboval pomoci nalehave. Dosti casto dochazeji na
mou adresu dotazy tohoto typu:

On Wed, 19 Mar 1997, Libor Gajdosik <Libor.Gajdosik at vsb.cz> wrote:

> Pane kolego
>
> Obracim se na Vas s nasledujici prosbou.  Chtel jsem instalovat
> inkoustovou tiskarnu pro 300dpi resp 600dpi v minitexu.
> Do souboru  tiskarny.bat jsem napsal DeskJet300   dj   dvihplj
> Pri volbe "tisk do souboru" to probehlo a vzpsalo to hlaseni
> ze nemuze najit soubory dj_cbas.fli a dj_more.fli
> Ja jsem v siti nasel pouze dj_base.fli se kterym to nekomunikuje.
> Zkusebni tisk souboru adjust.tex (pres copy/b) na HP 520 se nezdaril.
> Muzete mi poradit jak nainstalovat tisk na inkoustove
> tiskarny pro 300dpi resp. 600dpi (HP 520, HP 400)?
> [...]

Na takove dotazy neumim odpovedet, protoze A), nepouzivam DOS a DOSovy
TeX, B) nikdy jsem neexperimentoval s inkoustovou tiskarnou. Proto zatim
odpovidam stylem "nevim, neznam, zeptejte se jinde, prectete si
dokumentaci". To je ovsem pro tazatele neuspokojivy stav. Proto me
napadlo, ze bych mohl takove dotazy genericky forwardovat nekomu, kdo na
ne kvalifikovane odpovi, kdo pouziva DOSovy csTeX a kdo se mi nabidne, ze
takovy typ spoluprace je ochoten prijmout.

Chtel bych jeste zduraznit, ze nechci na tomto listu diskutovat uvedeny
KONKRETNI problem s uvedenou inkoustovou tiskarnou. Uvedl jsem jej pouze
jako priklad. Nic vic.

Pripadne nabidky ke spolupraci posilejte na mou osobni adresu, nemusite
kvuli tomu zatezovat tuto konferenci.

Dekuji

Petr Olsak
olsak at math.feld.cvut.cz