dotaz p. Buchty v cstugm

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Fri Mar 14 19:11:13 CET 1997

Oto Buchta pise:
>Jo, apropo, panove, nevite nekdo, zda je to problem fakultni
instalace,
>nebo je obecnym bugem LaTeXu 2e, ze kdyz ve stylu book dam jednu
kapitolku
>\chapter*, neobjevi se mi s twoside opsnem v zahlavi stranky jeji
nazev,
>nybrz predchozi korektni chapter ?

Ani to ani ono. Nejde o chybu instalace, nejde o bug, ale o feature
LaTeXu. Pokud za bug oznacime kazde chovani LaTeXu, ktere se obcas
lisi od nasich predstav, pak je LaTeX poskladan ze samych bugu.
Plainovi puriste (P. Olsak, K. Horak ad.) se ted jiste usmivaji...

Pricina Vami zminovaneho chovani je prave v te hvezdicce, ktera
znamena, ze se jednak necisluje a jednak se neprenaseji nikam
parametry (ani do obsahu, ani do hlavicek atd...).

Podivejte se na LaTeXovska makra \makechapterhead (pro \chapter)
a \makeschapterhead (pro \chapter*). To druhe pak muzete okopirovat
do sveho stylu a nektere casti tam upravit podle toho prvniho, tedy
z obou vytvorit jakysi hybrid.

Antonin Strejc

P.S.  Panu Buchtovi se omlouvam, ze dostal v podstate stejny mail
podruhe. Pri prenaseni odpovedi z jedne konference do druhe jsem se
spletl a nechtene to odklepl na osobni adresu...

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938