Kde je vbrun300.dll?

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Fri Mar 7 17:31:46 CET 1997

Vazeni kolegove,

podarilo se nekomu z Vas rozchodit CSTeX 95 pod Win?. Zajimalo
me, jak to beha, tak jsem pouzil balik pana Kroba (pod Win for
Workgroups), ale po spusteni texmex.exe naskocila hlaska:
"Nemohu najit soubor vbrun300.dll".

Podle zlateho uzivatelskeho pravidla, ktere zni: "Program, ktery se
do 10 minut po instalaci nezacne chovat privetive, nestoji za
pozornost" jsem po par minutach hledani svou snahu radsi ukoncil
a ptam se zde. Je chyba ve Win, anebo v baliku cosi chybi?

Diky predem
Antonin Strejc

J  Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938
L  Czech Technical University in Prague              Computing Centre
L  Czech Republic                            Zikova 4, 166 35 Praha 6