poradte...

Vojta Huser VOJTA at tunw.upol.cz
Mon Mar 3 12:30:24 CET 1997

    1.mate prosim nekdo zkusenosti s provozovanim Texu pod w95 ?

     da se rozchodit ten w95 shell dodavany v cstechu (ten ze
      Svycarska)     ? zkousel jsem to a nepodarilo se mi to \dots

    2. poradte prosim novy option, ktery se ma dopsat do cnf file
    tiskarny, aby pred pokusem tisknout 2. a dalsi stranky pri tisku
    zobrazil vyzvu (pro zalozeni papiru) a udelal pausu ...?
    stary option /aa+ nefunguje

    (mam asi 3 mesice starou vezi cstexu - tedy stahnutou z netu pred
     asi 3mi mesici ...)

Vojta Huser   ;-)                              vojta at tunw.upol.cz
                                      http://risc.upol.cz/~huserv

735 42 Terlicko 572                      VSB gen. Svobody B 307
tel. 06994/88365                         Smeralova 12
                                         771 11 Olomouc
                                         tel. 068/5223140 kl. 317