Zpravodaj v PS (was Re: Instalace DVIPS)

arnost arnost at uivt.cas.cz
Thu Jun 26 11:09:11 CEST 1997

>Je jeste jeden mozny pohled na celou vec a mozna dost zasadni.
>Vystavovat PS ma vyznam, pokud chci umoznit kvalitni tisk dokumentu,
>coz vsak v pripade Zpravodaje, ktery dostavaji vsichni clenove CSTUGu
>v uhledne tistene forme, neni prioritni. A ostatni zajemci jsou
>takto motivovani zaplatit si clensky poplatek. Myslim, ze je to dobre.
>
>Antonin Strejc

Z PDF, lze udelat stejne kvalitni tisk jako z PS, pokud to tvurce
nejak neznemozni (treba umyslne nekvalitnimi fonty), myslim, ze
neexistuje duvod, proc by se mela PDF podoba co do vzhledu lisit od
tisknute.

Na druhou stranu vyhoda PDF je predevsim v jeho "hyperTeXtovosti", tj,
tvorba zalozek, hledani podle klicoveho slova, vpisovani vlastnich
poznamek do textu (cteme-li ho komercnim prohlizecem).

Existuji i jiste mouchy, napr. spatna podpora cestiny v zalozkach v
nekterych platformach a moznost moznost vyroby trojskych koni
(rozhodne nedoporucuji cist PDF jako root %)))

arnost