Instalace s DVIPS

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Jun 24 14:53:56 CEST 1997

At 14:23 24.6.1997 +0200, you wrote:
>Dobre odpoledne vespolek,
>   mam nasledujici problem : potrebuji nainstalovat LaTeX na archaicky
>stroj (PC AT 286, pouhych 40 MB HDD) ale s tim, ze tam potrebuji mit
>funkcni dvips (tj. nepotrebuji tisknout primo, jen z toho musi jit udelat
>PostScript). Cili rad bych se zeptal : jaka je minimalni "standardni"
>instalace obsahujici DVIPS (tj. minitex, small, ....), pripadne ktere
>zipy jsou nutne pro funkci DVIPS (abych je rucne dodal k instalaci
>minitexu) ? A je vubec realne provozovat DVIPS na 286 ?

Realne to je. Sam jsem provozoval TeX na stejnem stroji radu let bez
jakychkoliv problemu. Mel jsem ale jeste instalaci '94, takze s detaily
soucasne instalace neporadim. DVIPS jsem obcas pouzival, taky bez problemu.
Vysledky jsem ale videl az z tiskarny, protoze se mne uz na disk nevesel
GhostScript. Mel jsem tam ale krome TeXu jeste spoustu jinych veci.

   Dost zalezi na tom, jake budete puzivat fonty. To je veliky zrout
diskoveho prostoru, pritom automaticka generace je na takovem stroji dost
zdlouhava. Chce to si rozmyslet, co na disku opravdu potrebujete.

                                               Lubos Kloc