Anglicke deleni

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Mon Jun 16 09:22:10 CEST 1997

"Nathan L. Cutler wrote:"
: Dobry den vespolek,
:
: Pouzivam cslatex pod Linuxem (teTeX). Ceske dokumenty sazim pomerne bez
: problemu, ale zjistil jsem, ze neumim vypnout ceske deleni slov. Myslel
: jsem, ze kdyz do zdrojaku nedam \usepackage{czech}, pak nic z cslatexu se
: nenatahne. Misto toho mi to ale porad vypisuje:
:
: This is TeX, Version 3.14159 (C version 6.1)
: (mdebs.tex
: LaTeX2e <1996/06/01>
: (/usr/local/teTeX/texmf/tex/latex/input/article.cls
: Document Class: article 1996/05/26 v1.3r Standard LaTeX document class
:
: [atd.]
:
: Je to tak spravne?
Ano, je vzory deleni jsou ulozeny v .fmt souboru v binarnim
tvaru pro rychlejsi start behu. Jake vzory deleni
se maji natahnout tedy musite specifikovat
pri instalaci - generovani format filu.
Lze rozlisovat napr. briske a americke deleni, ktera jsou dost odlisna.
Na prepinani jazyku jsou ruzna rozhrani, krome toho v cslatexu
je vseobecne rozireny babel.

S pozdravem
Petr Sojka

: Nathan L. Cutler              (int'l ++420 instead    tel.:   0311-671160
: Livingston, s.r.o.             of leading zero)       fax:    0311-671159
: ncutler at terminal.cz                                   mobile: 0602-251053
: ** P.O. Box 1  -  Opletalova 40  -  110 07 Prague 1  -  Czech Republic **