k cemu je \sl?

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Thu Jun 12 18:42:08 CEST 1997

Michal Kubecek pise:

>Vyskytl se tu nazor, ze sklonene pismo (font cmsl resp. cssl)
>nema valneho pouziti a ze by se mela pouzivat kurziva.

Moje vyhrada, kterou jsem vznesl, nesmerovala proti cssl jako
takovemu, ale proti vytvareni hybridu typu kockapes zamichavanim
nekterych znaku z cssl do csti. Pak p. Hala sdelil svou zkusenost, ze
on sam jeste cssl nepouzil, cimz ale jeste nijak nezpochybnil
opodstatnenost existence cssl v baliku CSTeX, a neudelal to, pokud
jsem dobre cetl, ani nikdo z dalsich diskutujicich.

>... pro psani definic a zneni vet a lemmat pouzivam radeji
>sklonene pismo.

Ano, tak je to spravne. Zde je uziti cssl zcela namiste.

>  Neco zcela jineho je zvyraznovani kratkych nebo delsich
>pasazi v obycejnem (nematematickem) textu. Tam vyse uvedena
>namitka odpada a priklanim se jednoznacne k pouziti kurzivy.

Takze si v podstate rozumime.
Antonin Strejc

>                                             Michal Kubecek

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938