\it versus \sl (was Re: psani indexu)

Tomas Mraz XMRAZ at cslab.felk.cvut.cz
Thu Jun 12 11:22:47 CEST 1997

> ...Antikvou (stojate) se sazeji: a) cislice (Ani v textu sazenem
> kursivou se neuziva kursivnich cislic a cislovani rovnic byva jen
> zridka kursivou), pokud nemaji specialni rozlisovaci funkci (v
> tom pripade se sazeji z kursivy)...

To se mi zda byt ponekud podivne. Takze chcete rici, ze mam-li
odstavec nebo vetu sazenou kursivou a v ni se nekde v prubehu
napriklad vyskytuje datum, ma to byt zapsano takhle?

 {\it Dne {\rm 16.}~listopadu ..........  }

Nebude to tak trochu vypadat jako pest na oko?
Ted nemluvim o sazbe matematiky.

Navic si vubec nemyslim, ze by cislice z csti byly osklive, mne se
zdaji byt naopak velmi pekne.

                                                          Tomas Mraz