Olsakova kniha -- bude ci ne?

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Wed Jun 11 09:35:50 CEST 1997

> "Jiri Osoba wrote:"
> : Pripada mi to trochu pozde, protoze vetsina lidi, kteri o ni meli
> : zajem, si ji jiz opatrila :-(
>
> Petr Sojka:
> Nechapu ten :-( . Navrhujete to tedy jiz nevydavat?
> Seriozni vyzkumy ukazuji, ze prodejnosti tistene knihy prospiva jeji
> dostupnost v elektronicke podobe (dozvi se o ni a "osahaji"
> si ji i ti, kteri by o ni na pulte okem nezavadili).
> Takze si nemyslim, ze by pan Olsak udelal velkou chybu v tom,
> se elektronickou verzi rychle uvolnil na siti, aniz
> se rozumne snazil knihu vydat v papirove podobe.

Jen jsem chtel vyjadrit, ze lidi, kteri delaji s TeXem na takove
urovni, ze potrebuji TBN, maji (obvykle) k dispozici nejake relativne
slusne tiskove zarizeni (mam na mysli laserovku) a knihu, pokud
uznali za vhodne, si jiz vytiskli a nechali svazat. Pokud oficialni
vydani nebude VYRAZNE lepsi, pak si jej asi neporidi (zvlast kdyz
maji k dispozici ono free vydani na disku) - zvlaste pokud bude
fyzicky podobna Typograf.s.TeX. (t.j. po nekolika otevrenich a
zalistovanich, coz je u knihy tohoto typo nejcastejsi cinnost, format
listu rozletanych po cele mistnosti). Samozrejme bude zalezet i na
cene.

Jina vec by byla, pokud by oficialni vydani byl VYRAZNE lepsi, nez
pouhy vytisk z laserovky a svazany v kniharstvi. To by se pak dalo
uvazovat o koupi dalsiho vytisku "do knihovny".

V tom smysle byla moje znacka :-( - jako ze mi je trochu lito, ze
kniha nebyla vydana hned jak ji Petr Olsak napsal.

Toto je muj osobni nazor.

Jiri Osoba.
Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Strelecka 7, CZ  466 01 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz