parcialna derivacia

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Tue Jun 10 09:01:06 CEST 1997

R. Blasko pise:

>Este sa raz vratim k tym parcialnym derivaciam.
>Pozrel som sa asi do piatich slovenskych alebo ceskych
>knih a vsade boli parcialne derivacie centrovane.

Mate samozrejme pravdu. Sam jsem na to radeji neupozornoval,
i kdyz jsem take presvedcen, ze je lepe citatele i jmenovatele
v tomto pripade centrovat.

Kazdy ma totiz pravo badat i v oblasti nestandardnich zlomku,
(stejne jako napriklad v oblasti mnohonasobnych vnorovani citaci,
coz jsme nedavno diskutovali). Technicky jsme problem vyresili
a tazatel dostal, myslim, uspokojive odpovedi.

O tom, zda by se to ci ono melo ci nemelo pouzivat, by asi musela
byt samostatna diskuse (mozna samostatna diskusni skupina).

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938