fonty z Pamhlet on TeX fonts

Pavel Voch voch at nmiv4.nmiv.cz
Wed Jun 18 08:54:39 CEST 1997

> To neni moc presne. Ve zminene publikaci byl pouzit jediny komercni
> produkt, a to pismo times v bitmapove versi z neajke demo diskety
> firmy Kinch. Osstatni pisma jsou (nektera upravena pro ceskou sazbu) k
> dispozici v mf zdrojich na dodatecne diskete z 2. verse CSTeXu.
> Dokonce jsem k tomu balliku tehda psal i nejake readme. Pokud to tam
> neni, pak se to snad da napravit, ale vzpominam si, ze jsem to odtud
> dokonce tenkrat nekomu tady v ustavu nahraval.

No neco tam bylo (ale urcite ne vse), ale pamatuji si, ze jsem to kdysi
zkousel a vetsina z toho nesla ani prelozit (je to dlouho mozna jsem tehdy
tomu jeste tolik nerozumel :-), nicmene zive si pamatuji napriklad problem
s Inicialkami, kde to stale rvalo, ze tomu chybi nejake soubory). Navic
jen nektere fonty byly pocestene, maximalne tam byla zminka o accents, coz
je ovsem skoda jestlize to uz nekdo poradne udelal.

                                                        Pavel Voch