Deleni slov

Jiri Zlatuska zlatuska at anxur.fi.muni.cz
Wed Jul 30 12:37:17 CEST 1997

Tomas Hala <thala at vszbr.cz> pise:

>pred casem v konferenci csTeX probehla zprava o knize
>Bauer, A. a kol: Deleni slov.
>Autor prispevku v konferenci knihu doporucil.

>Moje firma (KONVOJ, s.r.o.) objednala zatim pokusne mensi=20
>mnozstvi tohoto titulu do sve distribuce.

>Pokud ma nekdo zajem tento titul ziskat (pripadne i pro
>organizaci na potvrzeni), necht se mi ozve na muj
>e-mail (thala at vszbr.cz) nebo na adresu Berkova 22, 612 00 Brno,
>tel./zazn./fax 05-740233.

>Cena je max. 180 Kc vcetne DPH.=20

Dovoluji si podotknout, ze je naprosto nevhodne pouzivat teto konference
k reklamnim ucelum pro vlastni firmu. Neco jineho je doporucit dobrou
publikaci ale nikoli reklama na komercni produkt timto stylem.

Adresa vsbr.cz navic podle vseho neni adresou firmy KONVOJ, ale Vysoke
skoly zemedelske v Brne, coz je samo o sobe ponekud podivne chovani.

Domnivam se, ze redakce TeX bulletinu by jiste uvitala zadani placene reklamy
na takovou sluzbu firmou KONVOJ, coz by byla forma neobtezujici bezne
ctenare v konferenci tohoto druhu.

--Jiri Zlatuska