\emtex\texinput!!

Mgr. Libor Dvorak dvorak at ugn.cas.cz
Mon Jul 14 14:34:36 CEST 1997

> I kdyz v read .me od P. van Oostruma neni tato stavova promenna
> uvedena mezi temi, ktere mohou mit ! nebo !! (prehledl jsem to),
> metapost mi s timto nasavenim funguje (mozna by neprohledaval
> rekursivne). Spis lze tedy rici, ze to asi nevadi (pod DOSEem, v

   V mem pripade (pod DOSem) to bohuzel tak neni. Pokud dopisu
   do sve konfigurace (viz predchozi diskuse) za mplib dva vykricniky,
   vyvine se situace pri zpracovani souboru p2.mp takto:

   (p2.mpBad command or file name
   Bad command or file name

   ! Unable to make mpx.file

   Bez dvou vykricniku vse funguje. Pokud vim, s temi dvema
   vykricniky si DOS sam o sobe neumi poradit. Vyse uvedena
   chyba je zpusobena tim, ze obsah promenne MPLIB je podle
   vseho chapan jako DOSovska cesta, ktera se primo pouzije
   pro vyhledani potrebnych programu. Jelikoz v mem pripade
   zadna cesta s dvema vykricniky neexistuje, vysledek je takovy,
   jak jsem uvedl. Proto je mi zahadou, ze Vase konfigurace je
   funkcni (o cemz samozrejme nepochybuji).

                                                                 L. Dvorak