Nalepte znamku 4 Kc

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Wed Jul 30 12:15:37 CEST 1997

Dnes jeste jednou dobry den,

s velkou radosti jal jsem se vyplnovat svuj objednavkovy listek na
tbn. Vsiml jsem si drobne chybky, kterou zpusobilo to, ze Posta
zvysuje poplatky rychleji, nez jak vychazeji Zpravodaje. Proto je
treba nalepit na listek znamku nikoli za tri, ale ctyri koruny.

Jelikoz je objednaci listek take na www, bylo by asi dobre tuto verzi
opravit, aby pak CSTUG nemel moc nedoplacenych zasilek.

Preji vsem (i sobe) co nejvice objednanych vytisku
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938