\emtex\texinput!!

Mgr. Libor Dvorak dvorak at ugn.cas.cz
Thu Jul 3 12:08:44 CEST 1997

Vazeni priznivci TeXu a jeho klonu,

funguje vam rekurzivni prohledavani podadresaru v emTeXu?
V emtex\doc\english\tex.doc se pravi, ze pri nastaveni

set texinput=\emtex\texinput!!

by mel emTeX prohledavat adresar texinput vcetne vsech jeho
podadresaru. I nastavil jsem si v TEXSET.BAT (mimo jine)
nasledujici:

set EMTEXDIR=d:\emtex
set TEXINPUT=%EMTEXDIR%\texinput!!

Odmenou mi byla pouze chybova hlaseni o nenalezenych souborech
(podotykam, ze jsem si v adresari texinput vytvoril krasny podstrom
plny prislusnych souboru, ktere mi mel emTeX najit).  Zkousel
jsem to vselijak lamat, ale nikam jsem se nedostal, takze jsem se
vratil k (funkcnimu) implicitnimu nastaveni. Nemate nekdo potuchy,
v cem je problem?

                                                          L. Dvorak