Problem s pameti

Rylek Tomas RYLEK at cslab.felk.cvut.cz
Fri Jan 31 12:22:21 CET 1997

    Vazeny pane kolego!

> stala se mi takova vec v CSTeXu. Uz jsem si zvykl na problemy s nedostatkem
> pameti, ovsem s CSTeXem je problem opacny. Za celou dobu, kdy pouzivam TeX
> pod MS DOSem, jej spoustim programem tex386.exe bez jakychkoli problemu na 8MB
> RAM. Po nedavnem zvetseni RAM na 32MB vsak tex386.exe nefunguje. Po spusteni se
> okamzite objevi zprava:
>
> Exception 0E: page fault

Predpokladam, ze problem neni v samotnem TeXu, ale v tzv. extenderu,
coz je program, ktery v 16-bitovem DOSu vytvori jakysi 32-bitovy
miniaturni operacni system, pod kterym samotna aplikace tex386 bezi.
Ja jsem mel pred casem problemy s timto extenderem pod Windows 95;
pritom jsem objevil, ze existuje clovek, ktery se jmenuje Rainer
Schnittker, ktery napsal extender jiny. Tento jiny extender jsem
stahnul a od te doby jej uspesne ke spousteni TeX386 pouzivam. Nejsem
si sice jisty, jestli by takovato operace mohla vas problem vyresit,
ale pokud mate zajem to zkusit, mohu vam na dozadani poslat bud
postup, jak to udelat, nebo primo vysledek, ktereho jsem dosahl
(upraveny program tex386.exe a mf386.exe, ktery funguje).

                                                    S pozdravem

                                                        Tomas Rylek