Chyba v ovladacoch dvi?

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Jan 27 13:43:34 CET 1997

> Dobry den,
>
> mam nasledovny problem; pokusal som sa nakreslit dve kolme ciary
> pomocou "emlines". Pokial su obidve rovnako hrube, je vsetko OK, ale
> ked zmenim hrubku druhej z nich, druha ciara sa vykresli posunuta
> do prava.
>
> Mozno robim niekde chybu, neviete poradit kde?
>
> Priklad:
> \documentstyle[emlines]{article}
>
> \begin{document}
>
> \unitlength=1.00mm
>   \begin{picture}(15.00,25.00)
>   \special{em:linewidth 0.5mm}
>   \emline{10.00}{0.00}{1}{10.00}{10.00}{2}
> [...]

ja emlines pouzivam vela a to k prekodovaniu urciteho grafickeho formatu do
Texu, aby som to mohol aj otacat/mensovat priamo v Texu (tak aspon zatial
nemusim "postscriptovat"). Tiez som narazil na ten problem.

Myslel som, ze ho obidem, ak zadefinujem viac \begin{picture} s
nulovymi rozmermi, ale ani to nepomohlo, lebo pri zmene linewidth to bolo
furt posunute. Ja som si to teda obisiel v tom programku, ktore mi to
koduje tak, ze pri kazdom linewidth som ten nechceny posuv neutralizoval
(myslim, ze je to okolo 0.141mm).

No ale ked to clovek pise v editore (myslim tie prikazy), tak je to asi
velmi otravne este pocitat aj ten posuv, ktory mozno vzdy nebude ani
rovnaky!

Odstranit by to mohol iba autor ovladacov, alebo si vytvorte malicky
programecek, ktory Vam ten posuv pri linewidth pripocita.

Zdravi
              ladislav bitto
              geoflabi at savka.sk