SOS: MF: Value too large & stuff

Karel Horak - Matematicky ustav AV horakk at cesnet.cz
Tue Jan 21 11:28:17 CET 1997

Metapost funguje vyborne, ale je treba v mf zdrojich (pokud se
vyskytnou) preprogramovat culling. O jinych problemech momentalne
nevim. Dlasi problem spociva v tom, ze misto sazeni charakteru
pak vkladate epsy. Pokud je teXovsky zdrojak rozumne napsany,
stacilo by lokalne zmenit (tam kde se obrazky sazi) definici \char cislo,
aby to vyhodilo prislusny eps cislo (to jsem uz takhle delal, ale
byl to muj zdrojak a duvod byl v tom, ze pri psani jsem chtel vsechno
normalne v emTeXu videt a ne porad pouzivat GS). Dalsi problem
muze byt v tom, jak jsou umistovany popisy obrazku (bounding box
vyprodukovany metapostem nebude na chlup totozny s udaji v odpovidajicch
tfm, ale i to se da obejit (napr. tim, ze lze psat \psbox[...]{...}).
Dovedu si predstavit, ze to muze znamenat cely den tvrde prace...

V ranci minimalizace problemu a zvyseni efektivity bych nejprve
doporucoval zkusit mf zdroje zpracovat na 1200dpi. Kdyby to proslo
(jeste muze byt problem s gftopk, ale existuje verse big, ktera
problemy nedela), musi takoveto rozliseni na Linotronic stacit
(take to tak delam).

Srdecne zdravim,
Karel Horak