Komentar do zdrojaku

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Mon Jan 20 22:20:22 CET 1997

> Dakujem, aj to je odpoved.
> Tak to robim teraz, chcel som sa vyhnut tomuto kroku. Mal som na mysli
> cosi ako je to v LaTeX dokumentacii *.dtx, kde je na zaciatku riadku %.

Neni problem nadefinovat nejaky znak, aby se choval jako jiny,
resp. byl aktivni a dal se definovat jako makro. Problem je,
ze to nejde definovat v zavislosti na pozici na radku, tedy
aby se nejak choval na zacatku radku a jinak jinde, coz,
jak jsem to pochopil, je Vas pozadavek.

--
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group