off topic - Re: CD Recordable Media

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Mon Jan 20 10:28:11 CET 1997

>Vyfiltrovat nejak automaticky takoveto zpravy v otevrene nemoderovane
>konferenci asi neni trivialni ukol. Navrhl bych proto takovyto "vychovny"

Dobry den,

tech prispevku je v posledni dobe velmi mnoho, objevuji se nejen
v teto konferenci. Drtiva vetsina je zasilana nikoliv primo na
adresu konference, ale prichazi z netnews a do konference je
zrcadlena. Je to diky tomu, ze ceske skupiny jsou sireny i do zahranici.

Pokud jde o konferenci, pred casem jsem nasadil filtr, ktery se
snazi rozpoznat takove prispevky podle urcitych klicovych slov
a do konference je nepousti. Jeho ucinnost je odhadem tak 50 %.

Zrejme zavedu prisnejsi cenzuru, kdy prispevky prichazejici
z news ze zahranicnich adres budu "rucne" schvalovat pro distribuci
do konference. Tim sice dojde k ocisteni konference, ale za cenu
znatelneho zpozdeni takovych prispevku. Ctete-li ovsem konferenci
prostrednictvim news, tak tam se s tim nic delat neda.

S pozdravem,
      Martin Bily