cislovani poznamek

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Jan 10 16:56:54 CET 1997

On Fri, 10 Jan 1997, Va'clav Studeny' wrote:

> Ja s myslím, ze se ten problem da redukovat na problem, ktery je potreba
> vyresit pri psaní rejstríkù, aby u odkazù byly ta císla stran na nichz jsou
> odkazy vysázeny, jenom nevim, jak se to dela u tech rejstriku? Je v tom snad
> nejaky problem?

To jsou dva ruzne ukoly. V pripade rejstriku mam na dane strance u
prislusneho slova nejake makro, ktere se nakonec expanduje na nejaky
\write (bez \immediate), takze \output (tedy presneji \shipout) jej zapise
do pomocneho souboru se spravnym cislem stranky. Tento soubor se po
setrideni tiskne obvykle na konci dokumentu a nezasahne jiz do odstavce, z
nehoz se indexove makro volalo. V pripade poznamek je to jine. V okamziku
lamani odstavce potrebuji znat poradove cislo poznamky, coz je ale zavisle
na tom, na ktere strance tento text skutecne bude. To se ale dozvim az PO
vysazeni odstavce, ale pak uz se nemohu vratit zpet, abych prislusne cislo
prepsal. Pro LaTeX existuje (neklame-li me pamet) footnpag.sty, kde se pri
prvnim pruchodu ukladaji informace o umisteni poznamek do pomocneho
souboru a pri druhem pruchodu se podle nich vytvori spravna cisla. Pritom
se nektere odstavce mohou zlomit jinak a nejake poznamky se mohou
prestehovat. Pak by byly nutne tri pruchody, ale obvykle se to nestava.

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...