TeX pod linux

Jan Prikryl prikryl at launzatte.cg.tuwien.ac.at
Fri Jan 10 12:04:56 CET 1997

> Date: Fri, 10 Jan 1997 09:30:10 +0100
> From: Michal Rada <mrad5447 at menza.mff.cuni.cz>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject: TeX pod linux

>   Omlouvam se, ze jdu s timto dotazem sem podruhe, ale nefungovaly
> nam zde aliasy, takze jsem se musel prihlasit do konference po novym
> login_namem. Mohl by mi nekdo, prosim, forwardnout vsechny odpovedi
> na muj dotaz TeX pod linux? (Popr. napsat, jak presne mohu stahnout
> vcerejsi maily z archivu. Dekuji,

Jednak by ty maily mohly jetse viset v newsgrupe cz.comp.linux,
za nejaky cas se tez objevi na

	http://www.kin.vslib.cz/hypermail/lnxupol/

Prosly tu dva prispevky, suma suramarum (doufam, ze tentokrat na neco
nezapomenu, jako minule) obsahovaly asi tohle:

1) Pocesteni editoru atd: Nejlepe pouzit pane Zamazalovo pocesteni
   Emacsu, emacs-czech, k mani je to na

	ftp://blackbird.ics.muni.cz/pub/emacs-czech/

   existuje jeste zastaraly archiv na

	ftp://ftp.muni.cz/pub/UNIX/localization/emacs

2) Existuje pocesteni pro teTeX, k nalezeni na

	http://math.feld.cvut.cz/olsak/cstex/
	ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/tetex/

   myslim, ze zatim nikdo neudelal RPM, nicmene pokud clovek postupuje
   podle prilozeneho README.tetex, nemel by mit problemy.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria