indexy

Petr Kucera pkucera at hunter.math.muni.cz
Tue Jan 7 07:33:46 CET 1997

> Dobry den,
>
>   Prosim mohl by mi nekdo poradit, jak vysazet dolni index bez prepnuti
> do matematickeho rezimu? A_1 mi dunguje i bez mat. rezimu, ale kdyz toto
> uzavru ho \makeboxu a \raiseboxu, tak mi to zahlasi chybu.

	Ja bych asi zkusil A${}_1$ nebo $\mbox{...A}_1$.

>   Pripadne je mozne udelat v mat. rezimu mezeru?

	V matematickem rezimu jdou samozrejme delat mezery, a to i ruzne
velke. Napr. $...\ ...$ udela normalne velkou mezeru.

> Mej(te) se skwelle,
>                  Jindrich Sarson
>
> Internet: sarsonj at risc.upol.cz
> FIDO:     2:423/49.12
> WWW:      http://www.inf.upol.cz/~sarsonj
>
> .....Vsechno co je opravdu krasne, roste pomalu.....

	Petr Kucera

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at hunter.math.muni.cz *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *