lamani odstavcu

Jindrich Sarson sarsonj at risc.upol.cz
Mon Jan 6 15:33:36 CET 1997

On Mon, 6 Jan 1997, Petr Sojka wrote:

> Jestli tomu dobre rozumim, chcete delit jen mezi odstavci, cili
> nechcete delit mezi radky odstavce. Toho docilite prikazem
> \interlinepenalty10000 %viz TeXbook str. 104
Jo, to pomohlo, diky, i kdyz idealni by to bylo jeste jinak. Totiz
nektere pisne jsou cleneny takto:
1. sloka ....

r: refrem

2. sloka

r: ...

atd., t.j. pokud jsou u nekterych pisni nestandartne refremy, tak za
kazdou sloku jeste davam r: ... pokud tam refrem ma byt. No a ja bych byl
rad, kdyby to prislusne r:... bylo na stejne strance, jako sloka,
nevipada to pekne, kdyz se to vysazi na tu dalsi. asi bych potreboval
prikaz stylu \nezalomuj{blablabla} ve kterem by byla napsana prislusna
sloka + ref. Existuje neco takoveho? Pripadne je moznost, aby nebyly
jednotlive polozky \list u brany jako samostane odstavce?

Mej(te) se skwelle,
                 Jindrich Sarson

Internet: sarsonj at risc.upol.cz
FIDO:     2:423/49.12
WWW:      http://www.inf.upol.cz/~sarsonj

.....Vsechno co je opravdu krasne, roste pomalu.....