instalace web2c (Re: MetaPost - prosim o pomoc)

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Thu Jan 23 12:37:30 CET 1997

> zdrojaky tetexu nenasel. Kdyz jsem stahl web2c, spadla mi kompilace
> web2c programu a knihoven na chybu neco jako alloca - macro used
> without parameter nebo tak.

  Tohle je problem, na ktery jsem narazil taky. Problem je v tom,
ze nekde v stddef.h nebo kde se definuje makro 'alloca'
a zdrojaky web2c si deklaruji funkci tohoto jmena. Takze je z toho
preprocesor opravnene zmaten. Usoudil jsem, ze kdyz si program
deklaruje funkci tohoto jmena, tak to makro z stddef.h zrejme
nepouziva, takze jsem v tom souboru, kde prekladac hlasi chybu
pridal pred radek, kde se deklaruje funkce alloca,

#undef alloca

Pak uz kompilace i instalace probehla bez nejmensich problemu.
Cistsi reseni by asi bylo upozornit na to autora, at implementuje
drobny patch, ale k tomu jsem se jeste porad nerozhoupal.

> 2. Pokud ne, existuje nekde instalace web2c, ktera se da pod Linuxem
> a gcc zkompilovat? (Co vsechno do ni patri za soubory?)

Viz. vyse. Staci vzit tu standardni a pridat ten jeden radek.
Bohuzel si z hlavy nepamatuju, ktery je to soubor.

                                                       Michal Kubecek