off topic - Re: CD Recordable Media

Juraj Darmo darmo at dresden.ibn.KFA-Juelich.de
Sat Jan 18 12:41:43 CET 1997

> Date:          Sat, 18 Jan 1997 03:26:36 +0100
> To:            cstex at cs.felk.cvut.cz
> From:          angie at tccs.net
> Subject:       CD Recordable Media

> We have the following CD-R media for sale.
>

> Brand: Pioneer
> Type: Printable Media (Surface is blank for printing or labels)
> Type: Gold on Green
> Size: 74 min (650 mb)
> Price: 6.99
> Minimum Order: 10
>
>  atd. ... (zvysok vymazany)

Akosi sa taketo oznamy zacinaju v tejto konferencii mnozit. Neda sa s
tym nieco urobit ? Ja osobne  nemam zaujem, aby este aj do mojej
elektronickej postovej schranky chodil takyto material. Ked budem
nieco potrebovat, tak si to najdem na internete sam alebo jednoducho
zajdem k najblizsiemu dodavatelovi a napr. taketo inzerovane CD si
kupim ...
 Juraj Darmo

present address:
Institut fuer Schicht- und Ionentechnik