Potize s PKEditem

Ivo Jancik jancik at vszbr.cz
Mon Jan 13 15:36:51 CET 1997

Dobry den,
mozna ze se jedna o trivialni problem s videokartou, ale objevil jsem
disfunkce s programem PKEdit. Pouzival jsem jej na svem starem AT 286 zcela bez
potizi, ale kdyz jsem jej ted nainstaloval na svuj novy Pentium,
nezobrazuje pekne bile na cernem pozadi, jako predtim, ale vysledkem jeho
grafiky je barevna zmet na obrazovkce, ktera sice pripomina puvodni
zobrazeni, dokonce i klavesy funguji tak, jak maji, ale je to absolutne
necitelne.

Je to chyba PKEditu nebo se jedna o hardwarove indispozice?
Nesetkal se nekdo s necim podobnym?

Diky za jakoukoliv radu.

-Ivo-