chyba METAFONTU na PC (Rezek)

Tomas Rezek rezek at monoceros.physics.muni.cz
Sun Jan 12 00:03:08 CET 1997

On 11 Jan 1997, Jindrich Sarson wrote:

> Dobry den,
>
>   TAke jsem se asi pred mesicem pokousel rozchodit verzi mini - se stejnym
> vysledkem jako vy. Trochu jsem ale patral v souboru, na kterem to
> zhavarovalo a i s tim, ze o MTF nevim vubec nic si myslim, ze dotycny
> soubor fontu byl zapakovan uz poruseny. Protoze soubor je normalni textov
> ñûûje jaks takz citelny, a pak asi 4 radky jsou naproste nesmysly a pak zase
> pokracuje dalsi text.
> hT·W¦öS~vwÄ
> Vyresit se to da tak, ze si budto stahnete fonty z kompletni instalace
> [...]

Vazeny,

dekuji ze genialni tip, ktery skutecne zabral. Zatimco ja jsem po
havariich sel patrat do parametru programu MF, nastaveni environmetalnich
promennych a tak, Vy jste sel daleko jednodussim a tudiz genialnejsim
smerem...

Chybka je v souboru csacut.mf v adresari ..\mfinput\cs, i kdyz mi trvalo
notnou chvili, nez jsem ji lokalizoval.

Podavam timto navrh na zverejneni tohoto nedostatku v adresari s
minitexem, neb predpokladam, ze prebaleni je o neco narocnejsi. (Vetsina
lidi stejne bud MF nepouziva, nebo instaluji vetsi verzi. Mne ovsem staci
jen jedna, na svych zbyvajicich PCs setrim diskem.)

At se dari,

Tomas Rezek

PS. A jeste jednou diky za nekolik kolegu na ustavu, kterym jsem instalaci
provadel.