chyba METAFONTU na PC

Tomas Rezek rezek at monoceros.physics.muni.cz
Sat Jan 11 21:06:27 CET 1997

Vazeni pratele,

uz vic nez tyden se snazim rozchodit instalaci TeXu na nekolika pocitacich
PC 286 1MB pocinaje a AMD K5 100MHz 16MB konce. Instaloval jsem z patrne
poslednich disket CSTeXu ve verzi mini (knihovny fontu zvlast) bez
problemu.... Pod DOS 6.22 mam asi 590kB volne pameti pod 640kB, pouzivam
EMM386 bez dalsich parametru (EMX podle potreby)... Nedari se mi behat
METAFONT, ten bezi a pak zhavaruje s chybou /3 a hlaskou METAFONT capacity
exceeded [buffersize=500]. Delaji mi to oba METAFONTY (MF186 i MF386).

Prosim o radu, mohu obratem poslat dalsi udaje o konfigurace pocitacu.

Dekuji a zdravim,
Tomas Rezek

Tomas Rezek, Astronomical Institute of Czech Academy of Science, Ondrejov
             Faculty of Science, Masaryk University, Brno, Czech republic

E_mail :  rezek at asu.cas.cz  -  days around new moon        | see my .Plan
          rezek at physics.muni.cz  -  days around full moon  |    by finger

URL    :  http://www.sci.muni.cz/~rezek     (personal home page)
          http://www.sci.muni.cz/~agn       (research - with Filip Hroch)

Phone  :  +42-204-857214, +42-5-745436

Snail  :  Tomas Rezek, Astronomicky ustav, AV CR, 251 65 Ondrejov, Cz. r.
Snail  :  Tomas Rezek, Kupkova 43, 638 00 Brno, Czech republic