METAPOST

Zyka Vit ZYKA at vision.felk.cvut.cz
Fri Feb 28 14:42:45 CET 1997

Jo, to je ono. Predpokladal jsem, ze vystup z MP je eps soubor. Ono
to tak asi byt nemuze, pokud se uzije btex...etex, protoze zrejme
v eps nemuzou byt odkazy na fonty(??).

>   Neni to uplne nutne. Staci mit CM fonty v Type1 formatu (balik
> BaKoMa) a zaridit, aby o nich GhostScript vedel. Mozna je k tomu
> nutne dat na zacatku 'prologues := 1', coz se ale hodi v kazdem
> pripade. Trochu problemu vznikne v pripade, ze budete v popisech
> pozadovat cestinu, ale da se to obejit pres virtualni fonty.

Problem je, ze pismena nevidim ani po natazeni epsfboxem a tistene
pomoci dvips. Myslel jsem tedy, ze se nenatahne font pouzity v .mp.
To je pravda, pokusy jsem ovsem zjistil, ze se do
PostScriptu nenatahnou vsechny znaky pouziteho fontu, ale jen
pouzite. Mam-li tedy stejny znak v dokumentu pouzit, bude tisk v
poradku. Zrejme lze tuto vlastnost odbourat, jinak je to
nepouzitelne. Vite, prosim vas, jak? Muze za to prologues:=1 ? To
znamena, ze se uvede jakasi hlavicka do .ps?
                                                Vit Zyka