Tisk na HP DJ 690C

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Fri Feb 28 10:54:44 CET 1997

> Rad bych ziskal nejake informace o moznostech tisku z emTeXu pro dos
> na tiskarne Hewlet Packard Desk Jet 690C. Podle dokumentace ma tato
> tiskarna emulovat jazyk HPL3, ale s ovladaci lj a ljh byla vysledkem
> tisku strana "nahodnych" znaku (ASCII font), kde bylo spravne
> vytisteno pouze dlouhe velke I (vcetne spravneho fontu) a cislo
> strany.
>                        Za pripadnou pomoc predem dekujeme.
> 					Oldrich Dlouhy
> 					Ludvik Cermak
Pre tlac na Desk Jet-och je potrebne v starej verzii CSTEXu davat volbu
/od
(pozrite blizsie v subore dvidrv.doc)

V novej verzii je v adresari emtex/doc/english subor dvidrv.doc v ktorom
najdete presnejsi popis. V adresari /emtex/data je potrebne c konfiguracnom
subore napr. lj.cnf pridat riadok:
+printer-model:deskjet

alebo

+printer-model=deskjet

1. moznost je popisana v dvidrv.doc, ale v cnf subore sa namiesto : pouziva
=

Zial, nepodarilo sa mi presvedcit tlaciaren, aby tlacila aj v 600dpi, hoci,
zda sa, by sa mala dat do tohoto rezimu prepnut. Ak ma niekto skusenosti v
tomto smere, rad sa dozviem, ako na to

            Jano Busa (busaj at ccsun.tuke.sk)