zdrojaky DVIdrv

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Feb 25 09:13:56 CET 1997

On Mon, 24 Feb 1997, Jan Valdman wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> nevite nekdo o zdrojacich pro dviscr resp. dvidrv. Sehnal jsem popis
> dvi souboru a fontu, ale nemohu nikde najit zdrojaky (nejlepe z
> EMTeXu) prohlizecu.
>
>   diky
>     J.V.

Vetsinou programatori prevezmou scanovaci algoritmy souboru dvi
z dukladne dokumentovaneho zdrojoveho textu pana Knutha dvitype.web,
ktery je volne k mani. Tipnul bych si, ze to pan Mattes udelal take tak.

Zdrojak dvitype.web a pripadne dvicopy.web najdete treba v UNIXove
instalaci web2c v adresari src/web2c/dviutil. Nemate-li UNIXovou
instalaci, hledejte ho treba na CTAN/systems/knuth/texware, nebo
v taru web.tar.gz v CTAN/systems/web2c.

Petr Olsak