obrazky v EPS formate

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Thu Feb 20 15:55:49 CET 1997

Windows aplikace ukladaji na zacatek a na konec eps souboru binarni nahled,
se ktery pak pracuji misto toho, aby zpracovavali ten vlastni eps.
Pro program dvips je nutno tento nahled tam nemit, tj. bud rict aplikaci,
aby nedelala hlavicky (Corel) nebo ho pak odstranit prave az po znaky
'%!'.

> Konkretne: prvni dva znaky musi byt %!.  Mne se vice osvedcilo soubor
> z Corelu netisknout, ale exportovat rovnou ve formatu EPS.

P.S. programek epstool umi pomoci ghostscriptu naopak takovou hlavicku
pro dany eps vytvorit.

S pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha