Nekvalitni vystup, opravdovy PS tiskarna -- Linux

Jan Prikryl prikryl at launzatte.cg.tuwien.ac.at
Thu Feb 20 08:48:45 CET 1997

> Date: Thu, 20 Feb 1997 00:20:27 +0100
> From: "Nathan L. Cutler" <ncutler at terminal.cz>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Nekvalitni vystup, opravdovy PS tiskarna -- Linux

> ja se snazim rozchodit teTeX pod Linuxem. Vse jaksi slape, az do te
> doby, co si vytisknu ps soubor (vytvoreny programem 'dvips') na sve
> "opravdicke" postscriptove tiskarne. Vytisknuty dokument je citelny,
> ma i v poradku cestinu, ale fonty vypadaji hrube.

I kdyz se mi to nezda prilis pravdepodobne, tipnul bych si na male
rozliseni. Jak se tak koukam na 'texconfig', muze si clovek nastavit
implicitne treba 90 DPI :-). Nemohlo by to byt tim?

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria