Problemy s instalaci

Jan Serak xserak at informatics.muni.cz
Tue Feb 18 11:40:40 CET 1997

> Vazeni TeXperti, guruove a wizardi, zvlaste pak hardwerari,
>
> jelikoz jsem dodnes spokojen se sluzbami baliku CSTeX94, mel jsem
> v umyslu instalovat jej i na novy pocitac (Pentium 133, 32 MB EDO
> RAM). Avsak ouha, pokus o instalaci pod "holym" DOSem (verze 7)
> skoncil chybovym hlasenim. Podeziraje Windows95, umistil jsem do
> pocitace dalsi pevny disk s DOSem verze 6.22 (pod nimz zmineny balik
> bez problemu pouzivam na P90/16 EDO; samozrejme si davam pozor na
> ruzne vystrelky Windows a odstranuji je z prislusnych sekci
> konfiguracnich souboru). Vysledek byl nicmene takrka totozny
> [...]

Pane kolego,

	jelikoz jsem resil podobny problem (chybovou hlasku, kterou uvadite,
mohu porovnat pouze s obsahem sve interni pameti umistene mezi myma usima a
zda se mi byt totozna s hlaskou ``meho'' CS\TeX u), myslim, ze Vam budu
schopen poradit.

Predne, s mym puvodnim CS\TeX em jsem byl tez velice spokojen a jelikoz se
mi nechtelo vymyslet fikane struktury adresaru pro rozdeleni distribuovanych
a mnou upravenych souburku, umistoval jsem sve upravy primo do %TEXINPUT%
atd. To byl taky duvod, proc jsem nechtel prechazet na novejsi verzi CS\TeX u.

Zrejme Vas asi zklamu, ale prechod na CS\TeX\ aktualne distribuovany
na prislusnych ftp-serverech se ukazal nakonec byti nevyhnutelnym. Ridil
jsem se vsemi doporucenimi mych radcu i zrad subscriberu teto konference a
vsechny cesty se stavajicimi *386.exe selhaly.

Empiricky jsem vyzkousel, zze problemy zacinaji s dosazenim hranice 32MB RAM.
Nejsem si jist, co presne znamena oznaceni CS\TeX94, ale me soubory tex386.exe
a mf386.exe mely datum posledni modifikace nastaveno na jakysi den v roce
1995.

Po instalaci aktualni verze CS\TeX u me problemy zmizely. Doma jej pouzivam
v HW konfiguraci 486 se 40MB RAM pod MS DOS 6.22, v zamestnani na P150
s 32MB RAM pod MS W95 (jako DOSovou aplikaci -- MS DOS 7?) bez sebemensich
problemu.

				Jan Serak

P.S.: I pres tyto vysledky Vam vrele doporucuji, pokud *SKUTECNE* nepotrebujete
provozovat W95, prejit na Linux. I pres velke usili lidi, udrzujicich
CS\TeX\ na co mozna nejvyssi urovni, nelze prekrocit svuj vlastni stin.
Bill Gates vzdy prijde s nejakym neprijemnym prekvapenim ci omezenim, ktere
UN*Xovy svet nezna.

Mgr. Jan Serak				e-mail: xserak at informatics.muni.cz
Fakulta informatiky			WWW: http://www.fi.muni.cz/~xserak
Botanicka 68a