CSTeX a Windows NT

Hans Ginzel hans at mail.kolej.mff.cuni.cz
Mon Feb 17 19:49:13 CET 1997

> Mel bych prosbu. Muze mi nekdo poradit jaky TeX instalovat
> pod NTeckama. Snazil jsem se poucit v archivu a ve FAQ, ale

Ja pouzivam emTeX386 s rsxwin ovladacem pameti, s prohlizecem DviWin a s
ceskou podporou; to vse se najde v baliku CSTeX (vcetne souboru TeXWin.zip)
Misto pribaleneho TeXmexu mohu vrele doporucit editor TextPad (lze
ztahnout z Internetu, existuje 16 i 32 bitova verze, bohuzel shareware).

Kamarad pouziva bcTeX, jehoz autor je myslim stejny jako autor DviWinu
(p. Sendoukas). Jedna se o 32 bitovou konsolovou aplikaci (exe soubor),
nektere environment promenne se jmenuji jinak nez v emTeXu, ostatni veci
se daji z emTeXu prejmout. Samozrejme se museji vygenerovat formaty.
Balik rovnez obsahuje Metafont. Chodi to spolehlive.

Presto stejne hodlam prejit na Linux.

                                Hans GINZEL